Andra advent :)

Hejsan alla söta bloggläsare !

Oh, på söndag är det redan andra advent !
Gud vad tiden går fort ! :)
Jag verkligen älskar julen..
Att få känna lukten av nybakat julgodis ! OMNOMNOM! C:
Att gå och känna på alla julklappar ! <3
Omg, hur ljuvligt låter inte det?
hahah, det kanske känns som om jag pratar för mig själv eller något liknande.. Alla ni som tittar kanske hatar julen..
Eller gör ni ?

skulle bli jätteglad om du kanske kommenterade vad du tycker om julen osv.. :)

Men nog om julen nu!
jag har setat och funderat på vad man skulle kunna fota med min kamera ?

Någon av er som har ett förslag på vad man skulle kunna fota ? :)


Kommentera gärna i kommentarsfältet vad dina åsikter är .. :)

Det tar inte mer än max 20 sekunder att skriva en kommentar och verifieringskoden.

Det finns liksom 365 dagar på ett år och det vill säga 8760 timmar..
Och det skulle vara hur snällt som helst om ni bara kunde lägga ned 20 sekunder av dina 8760 timmar på att göra en människa mycket gladare ! :D


hihi, kram från lilla mig !


 Tyckte denna var litte smått azum ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia! Tycker du kan fota människor/djur/vatten/kompisar/tavlor m.m

Looove your blog !<3

2011-12-02 @ 19:17:41
Postat av: Ellinor

Kompisar/djur/växter/natur/målningar/vatten m.m :)

2011-12-03 @ 08:46:04
Postat av: Anonym

Naturen helt klart ett tips!

Speciellt nu dessutom. Du kan säkert få en massa bra bilder bara du lägger ner tid och ork att gå runt i naturen och ta kort!

2011-12-03 @ 10:53:03
URL: http://www.fredrikssonlinn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0