Finaste rubriken!

Hejsan alla fina !


idag har jag bakat lussebullar till hela skolan med michelle!
Hahahh, vi gjorde typ 400 stycken!
Vi är pro på det alltså! Vi skulle igentligen vara med på träslöjd.. Men vi bakade lussebullar med elevrådet istället ! :)))

Men nog om det.. Nu blire at tagga idol finalen imorgon med bästa !
HEJA PÅ AMANDA ska jag också göra..
Jag har tillochmed gjort en jäääätte najsig skylt som det står Amanda på ! :)
Visst är jag lite awsome ? C: HAHAH

Bjuder på en liten bild :)



fina michelle och en annan knöl :)
HEHE :)  Haha vi var tvungna att ha såna där mössaker på huvet för att inte det skulle komma hår i bullarna..
Och en jäääätte fin typ rock.. -.- Haha ! Men kul va det iallafall xD


Hejdå sålänge.. Bloggar mer antingen på lördag eller söndag ! det beror på :) Och då kommer det även lite bilder från fredag ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0