Idolfinalen!

Hej alla söta !

Som ni kanske visste så var jag och mitt fotbollslag på idolfinalen igår och hejade på Amanda såklart!
Vi hade VIP så vi fick typ gå i loungen där alla idolerna minglade runt lite.
Och så fick vi käka buffé! :DDD

När vi kom in i globen så satt vi på första raden på läktaren..
Vi alla trodde att vi skulle få sitta längst fram vid scenen, men det var bara till för typ sponsorer, press, släktingar osv..

Men ett litet minus som jag inte tyckte var så bra med platserna vi hade var att mitt framför oss så stog en stooooor typ lyftkran med en kamera ¨på som täckte hela scenen !


Lägger upp bilder snart :)
Pappa ville ha sin dator<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0