Julklappar m.m <3

rubriken säger allt^^ Jag hade tänkt att skriva om hela julaftonsdagen från början till slut :)
Vaknade ungefär vid 8.30..
Och då gick jag upp o käkade lite julfrukost samtidigt som jag tittade på julkalendern, heheh.. Det var typ första avsnittet som jag såg av julkalendern :$.
Efter det så var jag med Maja :) Maja och jag va fram till 13.15 då vi inte kunde vara mer för att jag skulle till mormor och morfar C:
Sen kom vi till mormor och morfar , käkade lite smått och gott innan vanliga julmaten :) Och ja, sedan så kollade vi på kalle ankas jul :) Man börjar kanske tröttna lite på kalle anka, det är ju liksom samma asnitt varje år, man kan ju nästan replikerna utantill :)
Sen väntade vi lite till på att få öppna julklapparna :) (min syster tjatade så mycket så vi öppnade dom redan vid 17.15 istället för klockan 18.00 :)

Mina julklappar:

Tennisväska

Kameraväska

Hello kitty hörlurar

Två tennislinnen



En tenniskjol

Svart genomskinlig skjorta

Cupcaketavla

Mirakelkit till naglarna

Silkesdroppar till håret
Värmeskydd till hårföning
Värmeskydd till plattång/andra tänger

sportbh

Ansiktsmasker

800:-

Hello kitty påslakan + Örngott
 
Nagellack

Rosetter och hårband till håret



Klänning
 
Klocka hade ingen bild på den.. (Och orkar inte ta kort på den nu...) Men det är typ  som en jestetklocka i vit.

Hello kitty pyjamas



Det var mina julklappar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0