mobilbloggar

Hej bloggen ! Just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat iprincip. Jag har hittat hur man mobilbloggar från Android mobiler ! ;D Yesyes, så nu kommer det att bli mer uppdaterat varje dag med kanske 3 inlägg;) Det låter väl bra, huh? ;) Idag blir det nog att gå på stan medans min lillasyster går på bio.. (alvin och gänget 3) hihihi. Jag ska nog kolla lite på tights , och långärmade tröjor.. kanske stickat eller något.. Jag tycker att det finns jättedåligt med.saker nu i mellandagsrean, trodde det skulle finnas maasssooorr.. Men där hade jag fel. Lär väl få kolla igenom varend hylla om jag ska hitta något! Thihi C: Somsagt så mobilbloggar jag och det blir inget långt inlägg. Tänkte bara säga att jag lever , och att det kommer fler inlägg under dagen :)))

Kommentarer
Postat av: Maja

Great , då kan du blogga på våran också :))

2011-12-30 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0