Önskelista

Hejsan alla söta ! <3

Jag tänkte lägga upp ett litet inlägg om vad jag ar köpt igår nä jag va på stan.. Och vad jag önskar mig i julklapp! :D
Börjar med det jag har köpt/fått ;)


Det här linnet köpte jag ;)


Den här kalendern fick jag av mamma ! :D
Man bha: Yeahhha ! :D <3333333




ÖNSKELISTA : 

Nagelsaker
Hårsaker
Tennisgrejer
Kameraväska
Xbox 360 spel (kinect)
Inredningssaker till mitt um
Tenniskläder
Smink
Kläder
Mysiga strumpor (Söta)
Söta saker (hello kitty, pacman, Kawaii osv..)
Spel
Hello kitty hölurar
Rilakuma hörlurar
Tshirtar med mönster
Kigurumi! <333333333
Presentkort på new yorker   


Ja det va min önskelista.. Men jag ändrar mig typ hela tiden.  Så imogon är det säkert någonting mer i den eller så ha jag tagit bort nånting <3


Men hejdå, puss sålänge :*

Kommentarer
Postat av: Maja

Älska rilakumma hörlurarna !<3

2011-11-27 @ 20:17:39
Postat av: Anonym

haha vilken sammanträffande :)

min mamma gav mig och en hello kitty kalennder :)



harru blolovin?

2011-11-28 @ 16:06:31
URL: http://sarawiiklund.blogg.se/
Postat av: Nellieeh

Fint linne! :)

2011-11-28 @ 21:50:25
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0