Dag i västerås

Oh herre gud!

jag har inte bloggat på 2 veckor! :(
men serri, så har jag inte hunnit, det här är inte några bortförklaringar eller något utan ren sanning, och vi har haft prov och läxor i skolan! så därför har jag inte hunnit blogga någonting!
Men nu har vi lov och ska försöka slänga in ett inlägg varje gång jag sitter vid datorn! <3

Btw, så ska jag o Alice maybe sova på onsdag och då ska vi sitta och fixa lite på vårat lilla "projekt" som vi håller på med! :* menmen.. Idag har jag varit i västerås och kikat på systemkamera!
Och ska äntligen snart köpa en ! EHEHE ! :D Nu ser det ut som att det blir en Nikon D3100 om jag inte fastnar för någon annan liten awesome sakl!

Oh herre gud vad trevligt det kommer bli på lovet ! Vara med massa awesome människor och ha det myes! :*



Hejdå alla söta bloggläsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0