Hejsan alla sötnosar!

Hej!

Gud vad jag är rastlös! OMG! :(( Vi fick reda på att vårat fotbollslag ska lägga ner.. Det kanske är kvar om vi får fler spelare! :D
Men som läget ser ut nu så kommer vi nog lägga ned :(
Och det är jättesynd.. Vad ska man nu göra på måndagar och torsdagar?
Men btw..... Jag saknar Maja så sjukt mycket!!! :( Min lilla bebi kommer om 3 veckor .. Kommer dö innan ! :((
Men då ska vi ha fett med skojj och göra lite naiziga stuffs <3




Tycker ni kanske att jag ska ha en frågestund/Tävling eller något sånt så kan du kommentera vilket inlägg som helst om dina önskemål!

Bjuder på en liten bild / några bilder:






Maja, Älskar dig min fina ängel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0