Frisk

Heej alla söta bloggläsare!

Nu är jag äntligen frisk och har varit i skolan idag. C:
Usch, ännu en skoldag till ! Men om man tänker positivt så är det 1 dag närmare studenten! :D
Haha xD
Just nu så sitter jag och pratar med lite azum folk och tittar på en sak som jag kanske ska beställa snart (hoppas jag iallafall) Många av er kanske redan vet vad det är jag tittar på, medans andra inte vet. Och de som nu inte vet får vänta tills/om jag beställer det. Och då blir det en liten suprise den dagen! ^^
Hihi! MÅSTE bara få säga att http://lizzieyao.blogg.se är bäst i världen och att vi kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt.. Det är en sak som vi har bestämt :D Och en till sak som vi har bestämt/vill är att vi ska vara på söndag (om det går för båda) <3 Och då kommer vi ha det myes :*
Sist av allt så bjuder jag på en liten bild av världens finaste UNICORN+MÄNNISKA <3



Men puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0