Snabbt inlägg

Konnichiwa! <3

Nu tänkte jag bara göra ett litet snabbt inlägg idag!
Och jag tänkte fråga er om vad ni tycker att jag ska skriva om i mina inlägg?
Och om jag kanske ska ha veckans blogg?
Om ni har egna förslag så kan ni skriva det som kommentar i vilket inlägg du vill!
Blir jätte glad om jag får kommentarer! Om ni sitter och läser ett inlägg och tänker på någonting men sedan tänker igen : Åh, jag orkar inte skriva en kommentar! Då tycker jag att det är väldigt synd om ni tänker så, för att jag skriver inlägg och hoppas på att ni gillar det jag skriver och så.. Och sen om jag får iallafall några kommentarer på inläggen så skulle det betyda jätte mycket! Och kanske till och med får lite roligare inlägg :D Jag får mer lust att blogga om ni läser- tipsar och kommenterar vad ni tycker! <3

Så en sammanfattning av allt jag skrev = Kommentarer, fler läsare osv.. = Mer lust att blogga som leder till roligare inlägg, så alltså roligare för er att läsa! <3

Var bara tvungen att skriva allt detta!



Puss & kram skumbanan <3333


Kommentarer
Postat av: :)

Inte veckans blogg , det har alice din kompis och du kanske vill härma henne ;) ?

Men jag tkr veckansblogg är tråkig , gör ist Snygging / sötnos ..<3

2011-09-11 @ 20:58:49
Postat av: :)

Eller härma och härma , du tkr att det var bra och ville göra ngt liknande :*

2011-09-13 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0