Trevligt trevligt

Tja på er :) Nu är Maja här äntligen :) eller ja hon har varit här sedan i torsdags men eftersom jag inte har bloggat sedan dess så får jag säga/skriva det nu istället :) Igår så var jag och Maja på Tuna park och kikade lite :) Jag skulle leta efter en skolväska som jag även kan ha annars också men jag hittade inte direkt någon som va bra :) eller jag hittade en som var hyfsad, ska nog åka tillbaka och kolla någon dig snart och så får vi se ifall jag köper den :) Aja nog om väskan och så går vi vidare :) Jag köpte även ett mobilskal till min iPhone som jag tyckte var väldigt gulligt (bild kommer senare i inlägget) jag provade även chailatte för första gången och det va faktiskt jättegott (för er som inte vet vad en chailatte är så är typ som te fast lite sötare med ångskummad mjölk) muuums:) Här kommer lite bilder från gårdagen eller ja 2 bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-02-04 @ 20:58:58
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0