Erikslund

Hej på er alla:)
Igår kävll kom Tilde till mej:) Vi flummade en aning kan man kanske säga!
Vi gick o la oss vid ett men vi typ snackade till typ tre för då började jag att räkna hur många timmar vi skulle få sova.. men då fick Tilde hyperdamp och sa att jag skulle sluta med mitt jävla timräknande och att fick sova så länge vi fick o kunde.
Nästa dag väckte mamma oss vi hav tio och sa att vi skulle åka till Erikslund tio.. och då vart jag lite smått stässad.. så Tilde och jag bytte om sen käkade vi frukost. Vi åkte när vi var klara och de var runt halv elva.
När vi kom fram så gick Tilde och jag till Erikslund när resten av familjen gick till ikea.
Tilde och jag gick igenom våra favorit affärer och lite andra, men vi hittade inget som var najjs:/ Sen drog tiden iväg och vi skulle möta mina föräldrar inne på Ikea för att sedan äta en Ikea klassiker..kan ni tänka er vad de kan vara? xD
Hahaha köttbullar med mos (fast Tilde tog med potatis) OFC! Men de vart lite problem när vi skulle möta dom för att vi hittade inte ingången.. så istället för att gå in den vanliga vägen, trängde vi oss in igenom kassorna!
Men tillslut hittade vi dom och vi gick för att beställa mat. Medans mamma och Ida besätllde så gick Tilde och jag på jakt efter några platser, men de var typ fullt överallt. Tillslut orka vi inte leta mer så vi gick och schasade iväg en gammal gubbe och en kärring! Då fick vi våra platser eller ja, dom var typ klara men när dom såg oss komma mot oss så vart dom lite skakiga i benen för att vi ärena riktiga tuffingar! När vi hade sattit oss så började min telefon ringa på högsta volym och ringsignalen var ju inte alls pinsam... och eftersom att min telefon är på lagning så var de min syrras telefon som jag hade och de var antagligen hon som hade valt ringsignalen.. den var ju inte mindre än "fest hos Adam".. asså shiit vilken dag säger jag bara, men roligt var de.. men nu börjar jag att få skrivkramp (fast de är Tilde som skriver och  jag pratar så allstå börjar jag att bli hes!)
Hade bra kram Julia och Tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0