Minishopping

Hejsan, idag har jag varit på  stan och letat lite tavelramar, spegel osv till mitt rum.. Hittade inget sånt, så jag får titta nån annan dag ! <3
Men en sak fick jag iallafall med mig hem, och det var ett kamerastativ ! Äntligen <3



Nu väntar en mysig kväll med bästa Tilde, kommer antagligen att fota massor eftersom att båda har en systemkamera <3

Min kamera:


Tildes kamera :



Kommer att lägga upp alla bilder som vi tar (dom bästa , och inte pinsamma) xd <3333


Kramisar :*

Kommentarer
Postat av: juliaericson

Nice blogg! allt bra med dig? =)



Fråga gärna något i min frågestund så blir jag himla glad :D ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer.

2012-01-02 @ 17:56:26
URL: http://radiosignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0