Nyårsafton !

Hej mina kära läsare :)
Somsagt så var det ju nyårsafton igår , och jag har lovat att lägga upp lite bilder osv osv..
En  sak som jag tyckte var väldigt synd var att det ar så kallt ute, så när jag tog kort på fyrverkerierna så kom det massa imma/rök (ni vet när man andas när det är kallt så blir det typ rök/dimma) från munnen när man andades, alltså så blev det immigt framför linsen när jag tog kort.
Resultatet blev alltså en suddig bild på fyrverkerierna.
Men jag kan ju bjuda på det bästa av bilderna jag fick igår c:



Nyårsoutfiten (ursäkta för min smutsiga spegel.....)

Vi fick välkomstdrinkar och jordgubbar doppade i vit och mörk choklad med kokos på :) OMNOMNOM :D

Förrätten för dom vuxna, vi barn fick lite melon osv.. <3 Hahha ena sparrisen ser lite vissen ut... <3



Vi skickade upp 9 stycken khom loyer , Jättefina

Hahah , det va typ den bästa jag fick igår.. aja det va ganska mycket imma på linsen men men...





Hur var eran nyårsafton ? Min var asbra ! :D <3




Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0