Svar på frågestund del 2

Michelle:

VEM ÄR DU?!?!?!?!?!?!:SSSSSSSSSSSSSSSSSSS
haha nej skoja stumpan! Vad gillar du mest
att fotografera?;)
du vet att du är välkommen på en foto lektion
hos mig ;) <33333333

Haha , jag gillar att fota porträtt, vatten, himmeln och blommor mest!
Tackar :D

Lizzie:

Vad har du för fritidsintressen?
Gillar du tårta? ;)
Huuuuur kan du vara så söööt? <3

Kramar <3

Tennis och kompisar.
Haha jadå, tårta är gott! :)
Född sån , nejmen :)

Mona Lisa:

Din bästa kompis?
Godis vs Glass?
vilka bloggar läser du ? Länk?;)
Varför började du blogga?

Alla mina vänner är mina bästa vänner.. Men dom jag är närmast vän med är nog Alice och Tilde! :)
GOODIS ;D
Jag läser:
Andous blogg
Fokis blogg
Fannys blogg
Michelles blogg 
M.fl. <3
Jag började blogga för att jag ville berätta lite om min vardag och använda den lite som en dagbok.

Fanny :

Vilket smink använder du?
Jag använder typ bara mascara och läppglans.
Favoritämne i skolan?
Det är nog musik, och tennisprofilen
ögonfärg?
Blå
Gillar du att shoppa?
ÄLSKAR'T.
Vad har du för mobil? ( om du har någon )
Jag har en HTC incredible s
Favvoday?!
Fredag :D
Vill du ha en Kigurumi? Vilken? Bild?
Ja det vill jag.. Men jag vet inte riktigt vilken så kan därför inte visa bild :)
Vilken/vilka parfymer använder du?
Jag använder en kokos parfym från Åland, Victoria Beckhams , och CanCan ( Paris Hilton ). 
är du rik?
Är väl som alla andra, normal. Hoppas ni fattar vad jag menar.
Hur mycket pengar har du?
Jag vet inte riktigt..
brukar du gotta dig i godis?
jadå, det händer väl lite då o då :)
Tycker du om att pyssla? Typ göra pappersfåglar osv? JAG GÖR!!
Haha, nej :)
Har du varit på gotland?
Ja det har jag, det är über fint :D
Får du hyper ibland?
hahahhaha, kanske .. :D 
Gillar du att blogga?
JA :)
Spelar du fotboll?
nja, tränar inte längre för mitt lag la ner.. :)
Vem hejade du på i Idol?
Moa och Amanda i mitt hjärta <3
Vilka färger på fejkglasögon har du?
Ljusrosa o Svarta :)
är du random? :)
Haha Kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0