Svar på frågestund del ett

OBS : TEXTEN MED DEN TJOCKA STILEN ÄR MINA SVAR :)

Sara :

Bästa platsen på jorden?
Hmm... "Borta bra men hemma bäst" haha, nej men.. Det är ju sant C: 
Bästa minne 2011?
Det var faktiskt lite svårt.. Har haft så många bra saker.. Men jag säger nog när mina föräldrar "lurade" min syrra och mig att vi skulle till mormor och morfar och fika, men att vi åkte och köpte en systemkamera till mig och en ipad till min syster ! :)
Vad är det bästa med tennis?
Allt, det är ju en individuell sport vilket betyder att man kan bestämma sin träning själv ! Och alllttt är bäst med tennis! Man blir fast när man har börjat ! :D 
Favoritjulklapp?
Fick många bra julklappar men den bästa var nog alla pengar jag fick! 
Vet att du älskar HK, why?
Cuz she's so cute ! <3
Vart köpte du dina HK hörlurar?
Jag fick dem i julklapp så jag vet faktiskt inte.
Varför köpte du just den kameran du köpte?
Jag köpte den kameran för att den verkade bra och att jag har hört att kompisar säger att den är bra ! :)
Vilken är din favoritaffär?
Jag har många favoritaffärer men .. Det är nog bikbok! :D
Ifall du skulle färga håret i onaturliga färger, vilka/vilken?
Vill inte färga hela håret i någon färg.. men kanske rosa slingor i underhåret..
Vill du åka utomlands och isåfall vart?
Jag vill jättegärna åka till NY och Japan :D  
Ditt humör just nu?
Braa :D  
Är du kär?
Nopp :) 
Missar du ofta bussar du ska åka med?
Har nog bara missat bussen en gång ! :) 
Har du smakat Pocky?
I LOVE POCKY ! :D 
Läskigaste som hänt dig?
Det läskigaste som hänt mig var nog när jag sov över hos min kompis, och på natten så var det någon som tittade in i vårat rum.. När vi gick upp och skulle kolla vem det var så sov alla, men badkaret va på.! Sedan på morgonen när vi vaknade och skulle åka i bilen så var alla rutor nervevade, t.om. takluckan! OCH DET LÅG EN HALVÄTEN KNÄCKEMACKA I FRAMSÄTET ! thahahahah
Gillar du JB?
Han är sjukt snygg ! :D

Yasmine:

kan du göra ett inlägg med top-5 klädesplagg i din garderob? Bild också :)
jadå det kan jag ! :D
Gillar du kötbullar?
Köttbullar ä gott sörru :D
Är du fin som fisken i vattnet?
Finare än fisken i vattnet! :D
Varför gillar du Hello Kitty?
Redan svarat på det !
kan du lägga upp bild på ditt rum?
aa det kan jag :)
bor du i äckeltuna?
I live in äckeltuna.


Amanda:

har du kille?;)
nej det har jag inte. ;)
saknar du mig?..
Jaa !
vad tycker du om odlarn?:)
Bara bra :)






DET VAR FÖRSTA DELEN AV FRÅGESTUNDEN !
HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN, OM INTE! KOMMENTERA :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0