Från igår

Hej , om ni undrade varför inlägget jag skrev igår kom upp så sent så va det för när jag satt i bilen så hade jag inget internet :( så inlägget kom inte upp fören 00.00. Men iaf som jag skrev i förra inlägget så skulle jag lägga ut bild på det kan köpte ifall jag hittade något :) och jag hittade faktiskt lite smått o gott. Mamma tycker att jag har för mycket kläder, men jag tycker inte att man kan få för mycket av varken kläder eller skor ? Eller vad tycker ni ? Iaf så tänkte jag lägga ut bild på det jag köpte och även lägga ut en bild på den übergoda lunchen jag åt på en salladsbar , man fick typ välja innehållet själv , mmmm :D På bilden med kläderna och skorna osv så är det dom sakerna jag köpte :) "kavajen" kostade 199:- och är köpt på Hm's ungdomsavdelning. Hårspännena kostade typ 20:- från hm Skorna kostade 249:- på skopunkten Träningsshortsen kostade 249 :- på stadium Bh'n kostade 129:- på hm Den vita toppen kostade 59:- på Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0