God morgon ! :)

Tjenare bloggishen :) Nu var det somsagt ett tag sedan jag bloggade ! :) men jag har planerat lite osv ad jag ska skriva om och göra videoinlägg kanske om ;) Men som rubriken säger så har jag typ nyss vaknat , klockan är 12.50 och har precis käkat frukost med Jessica som har sovit här ! ;) om ni undrar varför jag vaknade nu så var det för att vi somnade typ halv 3 igår. Så man blir ju lite seg dagen efter ;)) Men eftersom det är sommarlov så har man ju inga tider att passa :D Tänkte bjuda på lite bilder från dem senaste dagarna / timmarna eftersom att en bild säger mer än tusen ord. På bilden där det är massa bollar på så är det från igår när Jessica och jag var på ett Lekland och vi ägde ut småbarnen med att bygga en vägg med ett litet kikhål på så att ingen såg oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0