Hoot

Tjenare Tjenare ! :)) Gud, idag har det varit sjukt skönt ute , eller det är det ju fortfarande. Tror att det stod 27 grader på våran termometer. Helt underbart! Så jag har legat Fastklistrad i solstolen och pressat hela dagen. Så nu är man ju väldigt varm så man kanske ska ta ett dopp i poolen snart :D Det som är så skönt nu det är att poolen är ungefär lika varm som ert är ute, om inte varmare.. Jag är faktiskt kanske kinkig när det gäller värme på vatten.. Om man säger så, jag badar typ inte under 25 grader .. Men visst jag kan bada i kallare, men det är ju knappast någon som tycker att det är skönt.. Inte sant ? Tror nog att det kallaste jag har badat i är 13 grader när vi va på läger med fotbollslaget. Det gör jag inte om kan jag säga, det var det värsta jag gjort typ! Haha. Nu ska jag gå och hoppa i poolen. Och påtal om värmen så är detta dagens outfit: Och förresten igga det bruna på magen , det är ett födelsemärke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0