Mysdag

Tjenare! Idag så ska vi åka till Västerås , när jag skriver "vi" så menar jag jag , mamma och min syster ;) vi ska bara gå i Västerås idag och kanske shoppa lite :) jag ska kolla på en ny skolväska ? Någon som vet någon snygg ? Funderade på typ en svart lite större skinnväska ! Om någon hittar någon snygg så kan ni gärna kommentera vilket inlägg som helst. Vi skulle ha åkt till Sthlm men där regnade det och blåste enligt någon väderapp.. Så då fick det bli Västerås idag och Sthlm på fredag :) bloggar mer när jag kommer hem , men en eventuell shoppingpåse , om jag gitter något. Ni blir det att dunka musik i bilen påväg till v-ås :) Föresten så kan jag bjuda på en bild som verkligen stämmer in på mig och Tilde ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0