Shoppingdag

Tjenis :)
 
Somsagt så har jag varit på Erikslund idag, det blev lite shopping ändå. Hade inte tänkt mig det först men det är ju iprincip omöjligt att gå på ett shoppingcenter utan att hitta någonting trevligt (som jag alltid lyckas göra)  :D
Så för mig blev det en superfin tröja/blus och ett iphoneskal :)
Min syster köpte en parfym och en mascara ;)
Nu ska jag bada i poolen en stund innan middagen. Och btw så kommer Maja hem snart från semestern och jag har saknat henne massaa!! Hon kommer hit snaaartt och då ska vi ha det trevligt trevligt.
 
 
 
 
 
 
 Kram kram :*
 

Kommentarer
Postat av: Maja<3

Saknat dig massa också!! Ses i augusti<3333333

Svar: Ja det gör vi finis ! <3333333
Julia Jonsson

2012-07-19 @ 00:32:30
URL: http://majbells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0